{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان به جایی رسیدم که...

الان به جایی رسیدم که...
نه به کسی کار دارم
نه حوصله‌ی کسی رو دارم
نه کسی برام مهمه،نه هیچی..:)
دیدگاه ها (۴)

ببین دردو،،همه اینا تقصیر توئه😌

روزت مبارک،،🤣🤣

🥺🥺🥺🥺

لعنتی واقعا دوسم داشت😌😌😌

از یه جایی ب بعد دیگ حوصله ی هیشکیرو نداری الان من از اونجا ...

بچها این چنوقت خیلی دارم اذیت میشمکلی کار دارم و نمیتونم زیا...

شدیدا نیاز دارم یکی همین کار رو برام بکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط