{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقای قاضی ،تاکِی من براش بمیرم و اون نبینہ.؟:/🍃

آقای قاضی ،تاکِی من براش بمیرم و اون نبینہ.؟:/🍃
دیدگاه ها (۰)

من غمگین ترین دختر شوخ دنیام👩‍🦯🖤

~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)"]

سلامتی دلی ک هزار بار شکستنش اما هنوز شکستن بلد نیست...🙂⁦🖐️⁩

༺ دنیـا دیـد من دقیـقا چـہ چیـزایـے رو دوست دارم،همونا رو از...

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

بمیرم براش🤧😂

بمیرم براش 😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط