{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این میترسم:

از این میترسم:
زنده باشم دیگری دستاتو گرفته باشه🤝🏻💔
دیدگاه ها (۳)

😅💔

بنال دیگه😐😂🤝🏻هرکی نگه گوسفنده😂✌🏼++

باختم چه زود🙌🏼💔

👤: چرا از عاشق شدن میترسی؟ من : میترسم من فقط عاشق باشم

واعی زنده باشم ببینم این روزو🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط