{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینقدر پرم از حرفای نگفته که یه بدبخت شدم همه میگن این اح

اینقدر پرم از حرفای نگفته که یه بدبخت شدم همه میگن این احمقه سکوت میکنه بزار تا میتونیم اذیتش کنیم بزار تا میتونیم روش حرف بزنیم... حتی کسایی که واسم عزیز بودن منو مسخره میکنن ولی نمیدونن من اگر حرف بزنم اونا هستن که سکوت میکنن...🥀🖤
دیدگاه ها (۲)

خدا خودت هم میدونی این نامردی بود در حق من کردی این سهم من ا...

تجربه شد که به هیچ کس تکیه نکن...

🥀🖤😔

🥀🖤😏

قفل ابی رنگ p8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط