{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره ولی نه تا این حد😂

اره ولی نه تا این حد😂
دیدگاه ها (۱)

به این میگن شکست عشقی هاااا

صداش>>>>>استایلش>>>>>جایی که توش آواز میخونه>>>>>وایبش>>>>>م...

کسی که قرار بود براش بفرستم دیگه کنارم نیست:))))

اره این زندگی کنه که با کلی درد و هست شروع میشه اره این منم ...

در این حد ساده‌ایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط