{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی به جای اون پرچم گی‌ها پرچم بی تی اس رو می‌شکست

کاشکی به جای اون پرچم گی‌ها پرچم بی تی اس رو می‌شکست
دیدگاه ها (۰)

بی تی اس فنا کونین

وات فاک فیلم سیگمایی دوبله شده 😂😂😅

#ضد_بی_تی_اس #ضد_نجاست

🚬🗿💔

تی اکس تی هیچ وقت نمیتونه جای بی تی اس رو بگیره

هی بچ بگو بی تی اس دهنت عادت کنه

فقط ارمی ها اون روی بی تی اس رو میبینن🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط