{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام سلام من برگشتم😉🦋

سلام سلام من برگشتم😉🦋

هر چند که برای کسی مهم نیس💞
دیدگاه ها (۲)

دوست؟ از رل زدن حالم بهم میخوره😕

☆TAEKOOK ☆دلم براتون تنگ شده بود😅

@cookie2013

من برگشتممیدونم برا هیچ کس مهم نی ولی خب...خواستم فقط بگم سل...

اخلاق مهم نیس مهم ذاته

میدونم برگشتم به کیرتون نیس🌚👺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط