{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از هر جَهت بهت نگاه میکنم بابآی بَچَمییی👶🎀:)

از هر جَهت بهت نگاه میکنم بابآی بَچَمییی👶🎀:)
@amir_2938
دیدگاه ها (۲۱)

ولی اگه شما رو نداشتم دیوونه میشدم اول غریبه بودیم ولی الان ...

عااامم بپرسید🙂😂(هرکی نپرسه خرهه🙂😂)

🔪🎀🗿

کار خوبی کردین که رفتید💘🗿

اما هنوز بهت فکر میکنم:)

بهت افتخار میکنم دختر قشنگم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط