{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقت بود فهمیده بودم ولی خب دوس داشتم بزارمش هعی هعی💔

خیلی وقت بود فهمیده بودم ولی خب دوس داشتم بزارمش هعی هعی💔🙂😔
دیدگاه ها (۲۶)

بیا حتی پاتریک هم حاضر شد برای همبرگر باب اسفنجی رو بفروشهدی...

انتخاب میکنم😔💔

یه اهنگ ترند پاسالمون نشه؟🥺🙂💔

اون توAیی..🥲

برای تهکوک رو زانو ام🛐🔥🥵خیلی وقت بود اینو ادیت زده بودم منتظ...

خیلی من دوسش داشتم گفتم برای شمام بزارمش ‌‌..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط