خیلی وقتا نفس برای رسیدن
خیلی وقتا نفس برای رسیدن
توان برای رفتن نداریم
میبریم
کم میاریم
آدمی که با یه کلامش نفسمون و بریده
همونیه که میتونسته نفسمون باشه
دلتنگی حس عجیبیه
گاهی نباید رفت و گذشت
چون درک گذشت برای هر آدمی قابل فهم نیست
دلتنگیه غم شیرینیه که رفیقمون در نبودنش شده
نسی
توان برای رفتن نداریم
میبریم
کم میاریم
آدمی که با یه کلامش نفسمون و بریده
همونیه که میتونسته نفسمون باشه
دلتنگی حس عجیبیه
گاهی نباید رفت و گذشت
چون درک گذشت برای هر آدمی قابل فهم نیست
دلتنگیه غم شیرینیه که رفیقمون در نبودنش شده
نسی
- ۵۲۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط