{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب شکلاتای بلوبریم🤏🏻

خب شکلاتای بلوبریم🤏🏻
من..ممکنه هر از چند گاهی بیام و براتون پستی چیزی بزارم اما..خب می‌خوام از گوشی و کلا فضای مجازی فاصله بگیرم..پارسال تابستون انقدر توی ویس و گوشی بودم که چشمام ضعیف شد و در کل بدترین تابستون عمرم بود..به هر حال خیلی دوستتون دارم.💕☀️(امیدوارم درک کنید چون اینجوری زندگی برام آسون تره)
دیدگاه ها (۳)

.

خب خوشگلای مننننمی‌خوام یه مدت از ویس برم..بنظرم دلیلی برای ...

بنظرتون اون کی می‌تونه باشه؟!🤠🌀(👉🏻👈🏻)

درود خوشگلام چطورین؟:) خب...خوشگلام اومدم بگم یه مدت نیستم ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط