{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دین تی وی داخل انگلیس هزینه هنگفت داره ولی واسه ایرانیا م

دین تی وی داخل انگلیس هزینه هنگفت داره ولی واسه ایرانیا مجانیه . 😁😁😁 دیوزای قرمتلیت
دیدگاه ها (۰)

خودتحقیرا گول رسانه های دشمن رو نخورید 😁😁😁😁 کبک نباشید

بلوچهای حرومزاده ی سرباز صهیون باز هم به ایران خیانت کردن

سربازای صهیون اصلاح طلب و نفوذی دست بکار تخریب ایران

کون لق پزشکیان که بنزینو میکنه ۸هزار تومان. 😁😁😁😁😁😁

اگه کسی وی پی ان داره داخل دایرکت بفرسته ممنون

ریلترین لیسا

فکر میکردم تو تیک تاک همه عن طلبن ولی بعد جنگ ما ایرانیا خیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط