{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا خودم روی خودم کراشم

چرا خودم روی خودم کراشم
دیدگاه ها (۴)

در این باره حرفی ندارم

من کسی رو گردن نمیگیرم

به خدا من درونگرا نیستم

خودم من روی این حرکت کوکی کراشم

شینبو چان وید داره!! مایلی به حمایت دوشیزه ؟؟( کیا روی توکیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط