{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

rezamohammad62 55478316

دیدگاه ها (۰)

مقصد جاییه که غم‌ ها نباشن :)

برای رسیدن به آرامش،گاهی باید کر بود،گاهی کور و گاهی لال

قمر سلام . .🥀

تو کامنتا بهم بگین. که شما کدوم ماهین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط