{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس میکنم دارم‌به ورژن افسرده خودم برمیگردم فقط این دفع

احساس میکنم دارم‌به ورژن افسرده خودم برمیگردم فقط این دفعه تنهای و با عصبانیت زیاد :)
دیدگاه ها (۳)

نمیدونم حالم بده دلم شور میزنه از زندگی از این جا احساس میکن...

منم عاشق آدمی شدم که داخل رویاهام :)

درسته از مرگ خیلی میترسم و ترسناکه ولی دلم میخاد محو بشم :)

درست قابل تحمل نیست ولی خب برادر :)

چرا احساس میکنم اس یک ورژن زن واکسه ؟

(。· v ·。)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط