{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتی دوسم دارییییی 🥺حق با توبود ارههههههه💜اما تو تعریفت ا

گفتی دوسم دارییییی 🥺حق با توبود ارههههههه💜اما تو تعریفت از عاشقی با من زیادی فرق داره💔





اهنگ مورد علاقه همیشگیم 🥺💔
دیدگاه ها (۰)

مخاطب خاص🤍🥺

اهم اکنون صدای تخمی بنده💔🤣#me

هه

قول میدم

بچه مهندس۳

خیلیا تردم‌ کردن خیلیا خیلیا فقط حرفن خیلیا فقط برای وقت کشی...

برا دتیز بانو 🤍✨https://wisgoon.com/kaironeاین رنگش از نزدیک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط