{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم خوشم امد میزارم

اینم خوشم امد میزارم
دیدگاه ها (۰)

آهنگش خیلی خوبه مخصوصا با این ویدیو

یکمم از السا بزارم کودک درونم زنده شد گفتم اینا رو بزارم

ویسکا بارسا❤

ولی آخرش بهم رسیدن

من که خوشم امد شما چی 😅

انقدر از سیاه خوشم امد زندگیمو سیاه کرد🖤🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط