{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون مبگذرد غمی نیست

چون مبگذرد غمی نیست
دیدگاه ها (۱)

حکم عاشقی این چنین یاغی شدیم

خیلیا پشت گوشی لات میشن چون هنو بزرگ نشدنو خودشونو پشت گوشی ...

حق میگه وقتی خودمون تو خودم یه رفیق نداریم ....

مهم نیستی واسه هیچکس

چون می‌گذرد غمی نیست

چون می گذرد غمی نیست

(چون میگذره غمی نیست)(تا بگذره درده کمی نیست... ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط