{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگر نمی خواهم تو را !!....

دیگر نمی خواهم تو را !!....
دیدگاه ها (۰)

تاحالا شده سنگینی یه پیام به قلبت فشار بیاره؟!

#پست_خداحافظی

آرام نمی گیرم انجام نمی خواهم تا آخر عمر دلآغاز تو خواهم بود...

می‌دونم دوسم نداریا ولی نمی خواهم باور کنم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط