{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاکائو>>>>> ∞↑

کاکائو>>>>> ∞↑
دیدگاه ها (۰)

گرافیک نخوندم ولی میدونم از هر زاویه همون گوهی🎀😙

پشت سرم همون هایی حرف میزنم که خودم براشون شخصیت ساختم

حاجیییی ادیتش خداسسسسکراشممممم آقا روباهههه😂🎀

بریم سال ۱۴۰۳ (:

سوال پست:بستنی شکلاتی یا شیر کاکائو؟جواب خودم: شیر کاکائو

چا اون وو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط