{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عا حق

عا حق
دیدگاه ها (۲)

زندگی نیس ک جندگیه 🗿

رفتم زیر پست یکی نوشتم میبوسمت اشتباهی بعد اومو بیرون حالا؟ ...

نمیاین ب تخمم کصخلید دی

عههه حصلم سر رفته خو بیاین زر بزنیم دی🗿🚶‍♀️

عو عی عا عو عی عا🥰

عا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط