{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه همراه بودی ولی هم قدم نه🥺🥺🥺

همیشه همراه بودی ولی هم قدم نه🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۲)

آی خدا دلگیرم ازت😭😭

ببین! حالا که تو با ما قهری.

🙂❤️تگش کناصن من تو رو اذیت نکنم کیو اذیت کنم؟!همین اذیت کردن...

کی من😍😍

عزیز‌ِ من،تونه دیر رسیدیو نه جا موندی،فقطهمونقدر کهبلد بودیق...

وای پرنیا تو همیشه زید بودی منم همیشه جاش🤣🤣🤣

بی توجهی رو من جواب نمیده یه قدم عقب بری یادم میره کی بودی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط