{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تو استعداد این هفتا فرشته موندم 🫠✨😂

من تو استعداد این هفتا فرشته موندم 🫠✨😂
دیدگاه ها (۷)

آیدلم که اینجوری باشه از من چه توقعی هست؟ 🫤😂

زیادی خوابیدید وقت بیدار شدنه هیتران عزیز 😎🫵قدرت تو چشمتون 🙃...

نصیحت بنده به تو دوست عزیز 😂🫵

تهیونگی 😈🤤👀

ولی اون دختر این هفتا فرشتست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط