{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مسترسم از این راه درد بی درمون

دیدگاه ها (۰)

چی کردی با ما وای به حال دیگران

ز عشق تو مرا کشته من همون دیوانه مجنونم

ولی خودمونیمااا درد بی درمون ب این میگن😂🤣

درد کی ما داریم درمون ندارد این💔 وسط حیف جوانیمان دار می‌گذر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط