{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چیز دارع رو قلبت سنگینی میکنه و نمتونی تحملش کنی :)

همه چیز دارع رو قلبت سنگینی میکنه و نمتونی تحملش کنی :)
دیدگاه ها (۷)

از خودم متنفرم برای :

دلم برات خلی تنگ شده ولی حتی اگه برگردیم هیچی مثل قبل نیست:)

این خود منم💔

جوری که آقای چاووشیاز چشم افتادن رو توصیف میکنه...✨

نوشته بود: بعضی از نبودنا صدا ندارن فقط جای خالیشون رو قلبت ...

جیمین دید ک ی آرمی دارع گریه میکنه این کلاهو بهش داد تا گریع...

هنو تو رو انباکس نکردم پس زندگی ادامه دارع.،،،°•●♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط