{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو و جن اتاقم ساعت سه صبح....

منو و جن اتاقم ساعت سه صبح....
دیدگاه ها (۱)

بنگ چانو نمیدونستم

این هیچ ربطی به بی تی اس نداره هاا ولی خو چون حقه گذاشتمش

میخوام بفهممااا اما نمیفهمم

تا سم هایی دیگر خدافظ

یادی کنیم از قدیمی ترین زارتام

من سه صبح تو اتاقم

فن سه تفنگدار میگه: منو رفیقم ساعت ۷ صبحوقتی مامانامون خواب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط