{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خو بنده روانی هستم

خو بنده روانی هستم
دیدگاه ها (۰)

من حتما باید تو بحثا باشم 😌

حقققق

اصلا بدون پتو نمیشهههه

سلام اختلال روانی هستم خدافظ🙏🏽.

;___    ♱𝆬‌‌      __𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔𝓘'𝓭 𝓫...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط