{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به بند تو اسیرم تو زِ من بی خبری ؟>💔👩‍🦯🕳

من به بند تو اسیرم تو زِ من بی خبری ؟>💔👩‍🦯🕳
دیدگاه ها (۰)

همه از دم کصشعر/:

نمیتونم فراموش کنم اون همه داستانو🚬💔

حق‌باتوبودمامان‌همه‌چی‌حق‌باتوبود. واسه چ آدمایی باهات بد رف...

فقط کسی ک از اولش تا آخرش با من موندمامانم بود:)❤️👩‍🦯

‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌منᩘ به بند تو اسـ‌ꨪᰰ🤍ـیرم‌ ‌‌ ‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط