{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی فقط منم که فکرم خرابه ؟؟؟؟😐😂🤣🤣🙈

یعنی فقط منم که فکرم خرابه ؟؟؟؟😐😂🤣🤣🙈
دیدگاه ها (۳۹)

وقتی چندتا دلقک بخوان باهم یکاری رو بکنن همین میشه دیگه 🤣🤣😂😂...

من فقط دلم واسه خرسه سوختتتت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

فیلم بردار داره حاللل میکنه بخداا 🤣🤣

بدبخت دیگه چیزی واسش نموند بپوشه😂😂

اگه لینو گریه کنه یعنی اوضاع واقعا خرابه:)

نسخه ی انسان چوکو کت خوب شده

دوستان اومدم بگم کهههه...من اینترنتم خرابه🗿خیلی هم خرابه🗿یهو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط