{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط دلم میخواد یه بار دیگه بی تی اسو رو استیج ببینم... 🥺💜

فقط دلم میخواد یه بار دیگه بی تی اسو رو استیج ببینم... 🥺💜
دیدگاه ها (۰)

قطعا جیسونگ زندگی خودمم....))))

هیچوقت جای خالیم برای کسی حس نمیشه:(((

نمیدونم چرا آدم نمیشم... 😂🤣

رو این کلیپ بد کراش زدم... ☆

دلایلی که دیگه بی تی اسو دوست ندارم😔

دلم میخواد آلزایمر بگریم این سریال رو دوباره ببینم

اسم این انیمه رو کسی می‌دونه دلم میخواد بقیش رو ببینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط