{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استوری عاشقانه چرا رفتی

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم؟
به سر، سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب، امشب چه زیباست؟
ندیدی جانم از غم ناشکیباست؟
چرا رفتی، چرا من بیقرارم؟
#همایون_شجریان

گفتم که به یادِ یار خواهی آمد
یا خون شده در کنار خواهی آمد
نی زان اثری، نه زین نشانه نظری
ای دل! تو کجا به کار خواهی آمد؟
.
دیدگاه ها (۰)

استوری عاشقانه اتش

استوری عاشقانه دوست داشتم

استوری عاشقانه پیچک

استوری عاشقانه چه کنم

#اخرین_پیچ#پارت_39"𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐭"«زیر نور ماه » آن شب، ساحل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط