{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای نه...

وای نه...
دیدگاه ها (۱۷)

دقیقاا-

ببخشید اینو میگما ولی من گوگل نیستم که همچی رو بدونم.

دوستان عزیز ممنون میشم زیر پست هایی که درباره ی اکانه و کانا...

..نه...نه...ولی واقعا دلم برای اون موقع ها تنگ شده....

𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈 🥹

وای وای وای دلم وای دلممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط