{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو اجوشی کراش زدم 🗿

رو اجوشی کراش زدم 🗿
دیدگاه ها (۱۲)

مایه افتخاره من تا وقتی که 650 نشیم پست نمیزارم 🙂 ممنون میشم...

تولد یونتانه 🥹 باباییت نیس که بت تبریک بگع ولی تو ارمی هارو ...

چه باحال

سکته دادن شما پارت 2🫣😂

رو دستاش کراش زدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط