در این شرایط سخت
در این شرایط سخت
در این وضعیت های گرونی
عاشقی میکنم
عاشق تک
برام مهم نیست.
همه که نباید سینگل بمونن
همیشه یکی میاد تو زندگی
همیشه..
ولی بعضیا باید تنها بمونن چون تنهایی لازمه.
منی که به هر دو شرایط راضیم
قرار نیست که هر روزتو تنها بگذرونی
من یکی نه .
پس عشق رو انتخاب میکنم تویه این
جهان آدم خوار.....
https://wisgoon.com/shasa.1995
دوست دارم..
در این وضعیت های گرونی
عاشقی میکنم
عاشق تک
برام مهم نیست.
همه که نباید سینگل بمونن
همیشه یکی میاد تو زندگی
همیشه..
ولی بعضیا باید تنها بمونن چون تنهایی لازمه.
منی که به هر دو شرایط راضیم
قرار نیست که هر روزتو تنها بگذرونی
من یکی نه .
پس عشق رو انتخاب میکنم تویه این
جهان آدم خوار.....
https://wisgoon.com/shasa.1995
دوست دارم..
- ۳۸۵
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط