{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما اون گریه ها برای سکانس لباس یا اتوبوس نبودن..

اما اون گریه ها برای سکانس لباس یا اتوبوس نبودن..
دیدگاه ها (۵)

سکوت...

دقیقا

هیچوقت...

هنوزم میخوامششش😭😭

هیچوقت آدمای  زندگیم برای من اون چیزی نبودن که من براشون بود...

غمگین ترین سکانس وجود نداره ...همچنان اون سکانس :

و اون گریه میکرد برای.. هیچی"Tvgirl#li#E

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط