{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولش کرده بودن تو آشغالا و بارون که...😭

ولش کرده بودن تو آشغالا و بارون که...😭
دیدگاه ها (۴)

اون فقط یه کیک تولد میخواست🥺💘

چیزی ندارم بنویسممم

اووخیی بچش تب کرده🥲🥺

میخواست تنها بزاره خواهرشو ولی🥲

ولش کنید بچم پنیک کرده

اقا روانی چیزی هستین احیانا؟فشار میخورین مثل خرررر اشغالا مگ...

امروز اینو دیدم😂😂روی همه سطل اشغالا نوشتن😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط