{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییی خیلی بده نمیتونی چیزی بگی

واییی خیلی بده نمیتونی چیزی بگی
دیدگاه ها (۱)

تتانسون>>>

حبیب عالیه

کلی اهنگ دانلود کردم

حوصله هیچی ندارم واقعا

خیلی بده وقتی شمارشو داشته باشی ولی نمیتونی بهش زنگ بزنیییی....

نمیتونی بگی گلم⁦(⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ⁩

بایست هرکی باشه نمیتونی ب تهیونگ نه بگی😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط