{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چراع انسان ها دلتنگ کسی میشن ک برای طرف مقابل هیچ ارزشی ن

چراع انسان ها دلتنگ کسی میشن ک برای طرف مقابل هیچ ارزشی ندارن؟
دیدگاه ها (۱)

زیبای من بخند:)

دلم برای ماه کوچک خودم تنگع

حتاع فقط برای یک دقیقع میتونع کل روزمو بسازع

ماه من بود ولی توی آسمان یکی دیگر میدرخشید!

پسرا هم دلتنگ میشن؟!🥺

*سلام از طرف کسی که سخت دلتنگ تو است...*#کربلا #دلتنگی

اوسی های جدید اگر خدا بخواد_اسم ندارن ایشالا بعدا کامل میشن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط