{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم بمیرم...

دوست دارم بمیرم...
دیدگاه ها (۴)

توی لعنتی چه مشکلی داری

همیشه اهنگ کنارم بوده :)

دروان نوجوانی بهترین سال های عمرمون؟

افسردگی :)

من دوست دارم امروز بمیرم🫠🖤

دوست دارم بمیرم سیاه پوشت کنم دوست ندارم بمونم فراموشت کنم.....

دوست دارم بمیرم شاید دنیا بعد من بهتر بشه#نفر_بعدی_در_کار_نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط