{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هيچوقت نفهميدم اخرین بار بوده..

هيچوقت نفهميدم اخرین بار بوده..
تو برای اخرین بار اونو دیدی..
دیدگاه ها (۹)

همه چیز عالیه

ببخشيد ولی من واقعا خسته کنندم..

هیییییاخرین سریالی که دیدی؟#تاسیان

😂😂😂سوال پست:اخرین سریالی که دیدی چی بود؟من کلاس هوش اجتماعی ...

‏تو هيچوقت قرار نيست بفهمى من براى اينكه تورو ناراحت نكنم چق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط