{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری که میدونم چقد سرش گریه کردم(:🫴

جوری که میدونم چقد سرش گریه کردم(:🫴
دیدگاه ها (۰)

اصلا پهلوی در کار نیست(:

یه زن دارم ماه🙂‍↔️🫴

نمیدونم چرابا اینکه میدونم هوش مصنوعیه بخاطرش گریه کردماخهه ...

چقد من سر این گریه کردم(نتا برگشته خیلی خوشحالم)

یادی از یکی از غمگین ترین سکانس ها بکنیم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط