{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چیمو زدم سوزوندم فقط واسه تو🫴🏼🖤

همه چیمو زدم سوزوندم فقط واسه تو🫴🏼🖤
دیدگاه ها (۰)

سوعک ب اینا نی درونیه داوش👌🏼💥🔥

احساساتم شده R.I.P

سرت شدم روانی من قرص اعصاب میخورم تو......🫵🏼

ی لایک نمیکنی.

هرچی تو ذهنم ازت بود سوزوندم

ادیت جدیدد

هیکاری علی‌تون هنرمنده🗿✨پنکیک رو سوزوندم ریـ... چیز نه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط