{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:`(ما فقط می‌خوایم ازت محافظت کنیم⁦⁦:⁠'⁠(⁩

:`(ما فقط می‌خوایم ازت محافظت کنیم⁦⁦:⁠'⁠(⁩
دیدگاه ها (۱)

مود من وقتی یه روز دوستم نمیاد مدرسه...

🗣️به دوست صمیمیت چیزی نگیا :من:باشه😏

من کسی رو نداشتم که.......🙃

🤣

ما آپارات می خوایم ویسگون نمی خوایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط