{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با ما بد نباش چاقال ✨🫀😏🚬📿🖕✌️

با ما بد نباش چاقال ✨🫀😏🚬📿🖕✌️
دیدگاه ها (۰)

چاقالا قضاوت نکنین 😒🖕📿🚬

هه رفیقامون مخاطب دار 😒🖕✌️🖕🚬

من خودم بالابرم 🚬📿🫀✨😏🖤

mood

صدای سونیک جانم عشقه بخدا ماریو چاقال احمق دماغ گنده خر ببخش...

*کم‌کم می‌فهمید که چرا رهبر شهید فرمود:دلم برای رئیسی سوخت.....

لایک و فالو و کامنت فراموش نشه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط