{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه نیست اون ادم

دیدگاه ها (۴)

سنیگل بودم هستم خواهم بود فقط دلتون بسوزه

یکی رو که وابسته خودتون می کنید .می بریدبالا به یهو ولش می ک...

من بعد از خوندن این دیگه اون ادم سابق نمیشم 😭💔

" راستش اون ... اون .. دیگه نیست "

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط