{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا شب اینجوریه، چرا بارون میزنه، چرا... 🥲❣️

چرا شب اینجوریه، چرا بارون میزنه، چرا... 🥲❣️
دیدگاه ها (۲)

مگه دوسم نداشتی؟... ♡

هعییی، بچگییی، کجاییی، که دلم برات خیلی تنگ شده🥲❣️🫡

دختر:(🥺❤️‍🩹🖤

@yasinalizadehofficia

وقتی که بارون میزنه یادت میوفتم، چون بارونو دوست داشتی...😔💔🥀

بارون که میزنه دلم دوباره دستاتو می‌خوادرفتی و تنها شد دلم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط