{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخام ی کپشن بزارم زیر تک تک پستام چون واقعا نمیتونم واسه

میخام ی کپشن بزارم زیر تک تک پستام چون واقعا نمیتونم واسه هر کدوم ی چیزی اع خودم درارم کپشن کنم-
دیدگاه ها (۰)

کپی؟نبابا اصن چی هست؟من هیچوقت کپی نمی‌دونستم چیه این و هم ک...

من اصلا به امتحانا فکر نمیکنم چون از رو دوستم تقلب میکنم 🥰🥰🥰

بچه ها دلم میخواد براتون فیک بزارم گناه دارید ولی نمیتونم ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط