{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به مرگ خویش پس از رفتن تو خوش بودم

به مرگ خویش پس از رفتن تو خوش بودم
ولی دریغ که عمرم نکرد کوتاهی!

حسین_دهلوی
دیدگاه ها (۱)

چای می‌نوشم ولی از اشک،فنجان پر شده‌ست...‌فاضل_نظری

🙃🤕🤒

هر سنگ که بر سینه زدم، نقش تو بگرفتآن هم صنمی بهر پرستیدن من...

تو عمرم همیشه بنفش بودم😅💔

حق ترین حرفی ک تا الان تو عمرم شنیده بودم

خودتون متوجه میشین که چقدر دوستتون دارم.فرشته های من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط