{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی این لعنتیا زیادی خوبننننننن آخه چرا مخصوصا جیهون خدای

ولی این لعنتیا زیادی خوبننننننن آخه چرا مخصوصا جیهون خدایااا من دیگه تموم شدم..
دیدگاه ها (۱۱)

هعیی خوشحالم که صحیح عه

بچه هااایه خبر خوب دارم واسه اونایی که قهرمان ضعیف کلاس رو د...

بمیرم یکم از چیزای دیگه فعالیت کنیم حال شماروخراب نکنم

کودکان میخوام دیگه قضیه پیج رو تموم کنم خسته شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط