{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کینه ای نیستم ولی آلزایمر هم ندارم

کینه ای نیستم ولی آلزایمر هم ندارم
#خفن
دیدگاه ها (۰)

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده امکه هر وقت دلت خواست خر...

براے‌تو‌مثل‌سرباز‌جنگیدم.#عاشقانه

ولی من کسایی که تو حالِ بدم، بدون اینکه بخوام کنارم بودنو هی...

#ترسی از کسی نیست، ولی من #احترام رو ترجیح میدم!#خفن

خلاصه کینه ای نیستم😊😂

من نیستم . درخواستی دارین بگین ایده ای ندارم . :)

خفن بودن ازش می‌باره #کینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط